برگزاری نشستی به همت مرکز اورژانش و خدمات درمانی جمعیت انبوه آستان قدس حسینی جهت بررسی راهکارهای موثر در زیارتهای میلیونی آینده

کمیته عالی مرکز اورژانش و خدمات درمانی جمعیت انبوه وابسته به آستان قدس حسینی، نشستی را جهت بررسی مکانیزم کاری برای ارائه خدمات پزشکی در زیارتهای میلیونی به زائران حضرت امام حسین و برادر گرامی ایشان حضرت ابوالفضل العباس (علیهما السلام) تشکیل داد. 

دکتر علاء عبدالرحمن، مدیر مرکز اورژانش و خدمات درمانی جمعیت انبوه وابسته به آستان قدس حسينی، در این باره اظهار داشت: این کمیته شامل نمایندگانی از اداره بهداشت کربلا، وزارت بهداشت عراق، نمایندگان دو آستان قدس حسینی و عباسی، نماینده ای از حشد الشعبی را شامل می شود که با هدف هماهنگی در خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران محترم در زیارتهای میلیونی گرد هم آمدند. 

همچنین دکتر اسامه عبدالحسن یکی از اعضای کمیته عالی مرکز اورژانش و خدمات درمانی جمعیت انبوه در گفتگو با خبرنگار حرم مطهر گفت: با نظر به تشرف میلیونها زائر از تمامی کشورهای جهان به استان کربلای معلی، وجود مرکز اورژانش و خدمات درمانی جمعیت انبوه در این آستان مقدس بسیار ضروری است. این مرکز ضمن بررسی مشکلات و چالشهای موجود، سلامتی زائران را در اولویتهای خود قرار می دهد.

لازم به ذکر است که آستان قدس حسینی مرکز اورژانش و خدمات درمانی جمعیت انبوه را با هدف ارائه بهترین خدمات به زائران محترم تاسیس نمود تا ضمن بررسی خطرات احتمالی و چالشهای موجود در سلامتی زائران، تدابیر پیشگیرانه را در حفظ سلامتی زائران اتخاذ کند.

پیوست ها