غرس نخل در مزرعه فدک آستان قدس حسینی برای گرامیداشت یاد شهدا

آستان قدس حسینی به منظور گرامیداشت یاد شهدا و فداکاریهای آنان، به غرس نخل و نصب تابلوهای معرفی شهدا بر روی نخلها در مزرعه فدک اقدام نمود.

حسن رشید العبايجی تولیت آستان قدس حسینی در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر اظهار داشت: با توجه به ارزشهای والایی که حضرت امام حسین (علیه السلام) در راه آن فداکاری کردند، ما ابتکاری را برای گرامیداشت یاد شهدا، به ویژه شهدای نیروهای امنیتی، حشد شعبی، شهدای غزه و قهرمانان فلسطین و لبنان و همچنین شهید سید حسن نصرالله آغاز کرده‌ ایم. این اقدام شامل غرس نخل و نصب تابلوهای معرفی شهدا بر روی نخلهای کاشته شده است.

وی افزود: آستان قدس حسینی همچنین برنامه‌های متعددی برای حمایت و یاری ملتها دارد که از جمله آن می توان به اعزام گروههای پزشکی مجهز به داروهای ضروری به لبنان و ارائه کمکهای غذایی و پزشکی و همچنین استقبال از آوارگان و اسکان آنان در زائرسراهای آستان قدس حسینی اشاره کرد. 

لازم به ذکر است که آستان قدس حسینی، با توجه به رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی، کمیته بحران را برای امدادرسانی به مردم لبنان تشکیل داده و همچنین تعداد بسیاری از آوارگان لبنانی را در زائرسراهای حرم مطهر سکنی داده است.

پیوست ها