آمادگی آستان جهت برگزاری سومین مسابقه بین المللی خطوه

کمیته برگزاری سومین مسابقه بین المللی عکاسی خطوه از تکمیل تمهیدات لازم جهت برگزاری این مسابقه خبر داد. این مسابقه به همت بخش رسانه آستان قدس حسینی و با همکاری اتحادیه بین المللی عکاسی و انجمن عکاسان عراق برگزار خواهد شد. 

مسئول بخش رسانه آستان قدس حسینی در گفتگو با سایت رسمی حرم اظهار داشت: كميته برگزارکننده مسابقه بین المللی عکاسی خطوه تمامی مقدمات برگزاری سومین دوره این مسابقه را به پایان رسانده است. 

عباس عاصم الخفاجی افزود: کمیته های این مسابقه اکنون سایت مسابقه را راه اندازی کرده اند. این سایت شامل بخشهای مسابقه و جزئیات مربوط به مسابقه و شرایط شرکت می باشد. 

وی ادامه داد: این مسابقه اولین مسابقه در عراق است که در سازمانهای بین المللی عکاسی (IAAP وISP) به ثبت رسیده است. همچنین شرکت در این مسابقه رایگان می باشد و بیش از پنجاه و شش جایزه به برگزیدگان اهدا خواهد شد. 

این مسابقه سه محور《 پیاده روی اربعین به صورت سیاه و سفید》، 《طبیعت》و《معماری دینی》را شامل می شود. 

مسئول بخش رسانه آستان قدس حسینی در خاتمه گفت: سال گذشته هزار و دویست و سی و شش عکاس از هفتاد و شش کشور با ارسال ده هزار و چهارصد و نود عکس، در این مسابقه شرکت کردند.

لازم به ذکر است که آستان قدس حسینی از تمامی فعالیتها از جمله فعالیتهای عکاسی که در رساندن پیام حضرت امام حسین (علیه السلام) و گرامیداشت اربعین حسینی نقش دارند، حمایت می نماید.