برگزاری رقابتهای مقدماتی مسابقه کتابخوانی «امت اهل مطالعه» در استان الانبار به همت آستان قدس حسینی و با همکاری وزارت آموزش و پرورش عراق

نوار زهیر العزاوی

از بخش آموزش و توسعه منابع انسانی آستان قدس حسینی

با نظر به رهنمودهای شیخ عبدالمهدی کربلایی، متولی شرعی آستان قدس حسینی؛ مسابقه کتابخوانی «امت اهل مطالعه» با همکاری وزارت آموزش و پرورش عراق برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این مسابقه تشویق به مطالعه و ارتقای آگاهی در جامعه است. برای گروه های سنی ده تا هجده سال خواهد بود.

اکنون به استان الانبار اعزام شده ایم تا از رقابتهای مقدماتی این مسابقه اطلاع یابیم. از تمامی شهرهای عراق در این مسابقه که به همت آستان قدس حسینی برگزار خواهد شد، شرکت می نمایند.

خانم ابتسام غانم

ناظر و راهنمای آموزشی در اداره آموزش و پرورش الانبار

در ابتدا از آستان قدس حسینی که این فرصت را برای فرزندان ما فراهم نموده است، تشکر می نماییم. این مسابقه تأثیر بسیار مهمی را در جامعه خواهد داشت. ما در این استان و استانهای دیگر تلاش می کنیم که آنچه که در شأن این مسابقه بزرگ است، ارائه نماییم.

حیدر علی حمید

یکی از شرکت کنندگان: این مسابقه بسیار مفید می باشد و من در زمینه تاریخ که به آن علاقه بسیاری دارم در این مسابقه شرکت خواهم کرد. در حقیقت اطلاعات زیادی به من افزوده شده است و من با مطالعه تاریخ به اقدامات اجدادمان و دستاوردهای آنان افتخار می کنم. ما دانش آموزان از آستان قدس حسینی تشکر می کنیم که این مسابقه را برگزار نموده است و امیدواریم که این مسابقه در سالهای آینده بین المللی برگزار شود.

پیوست ها