برگزاری مراسم فارغ التحصیلی پنجاه طلبه از کشورهای مختلف با حضور متولی شرعی آستان قدس حسینی همزمان با عید سعید غدیر خم

همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم، واحد مدارس دینی وابسته به بخش امور دینی آستان قدس حسینی مراسم فارغ التحصیلی پنجاه دختر طلبه از کشورهای مختلف جهان را با حضور متولی شرعی آستان قدس حسینی برگزار کرد. 

مسئول مدارس دینی در گفتگو با خبرنگار حرم اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم، مراسم فارغ التحصیلی پنجاه طلبه خانم با حضور شیخ عبدالمهدی کربلایی متولی شرعی آستان قدس حسینی و شیخ احمد عاملی مسئول بخش امور دینی حرم مطهر و دکتر علاء ضیاء الدین معاون تولیت آستان مطهر برگزار شد. 

 شیخ احمد عاملی افزود: این مراسم با تلاوت قرآن کریم شروع شد و سپس چندین شخصیت برجسته سخنرانی نمودند و مجموعه ای از فعالیتهای فرهنگی و دینی و پخش فیلم مستند از طلبه ها در طول دوران تحصیلات دینی از برنامه های این بخش بود. طی این سخنرانیها ضمن افتخار به این دسته از طلبه ها، بر اهمیت نقش بانوان در نشر علوم و تعالیم دینی تاکید شد. 

طلبه های خانم نیز از بخش امور دینی به خاطر حمایتهای آنان در طول مدت تحصیلات تقدیر و تشکر نمودند و بر تعهد خود جهت آموزش تعالیم دینی در کشورها و جوامع خود و تلاش در ترویج ارزشهای دینی و اسلامی تاکید کردند. 

لازم به ذکر است که فارغ التحصیلی این دوره از طلبه های خانم، تعهد بخش امور دینی آستان قدس حسینی در نشر علوم دینی در کشورهای مختلف جهان را منعکس می نماید.

پیوست ها