مشارکت بخش بهداشت، درمان و آموزشهای پزشکی آستان قدس حسینی در همایش انجمن پزشکان عراقی در انگلستان

بخش بهداشت، درمان و آموزشهای پزشکی آستان قدس حسینی در همایش انجمن پزشکان عراقی که در انگلستان و ایرلند برگزار شده است، شرکت نمودند.

دکتر محمد غانم مهدی، یکی از متخصصان بیمارستان تخصصی درمان سرطان وابسته به آستان قدس حسینی با اعلام این خبر گفت: این بیمارستان به نمایندگی از بخش بهداشت، درمان و آموزشهای پزشکی آستان قدس حسینی در همایش انجمن پزشکان عراقی در انگلستان شرکت نموده است.

وی افزود: رساندن پیام آستان قدس حسینی و تبیین خدماتی که آستان قدس حسینی به صورت رایگان و بدون در نظر گرفتن سود مالی از طریق بیمارستانها و مراکز خود به شهروندان ارائه می نماید از جمله اهداف مشارکت در این همایش پزشکی است. 

وی ادامه داد: آستان قدس حسینی در تلاش است که با امضای قراردادهای پزشکی، خدمات پزشکی خود را به بیشترین تعداد ممکن از شهروندان ارائه نماید. 

دکتر محمد غانم افزود: با نظر به رهنمودهای مرجعیت عالی دینی و همچنین متولی شرعی آستان قدس حسینی؛ در بخش بهداشت، درمان و آموزشهای پزشکی آستان قدس حسینی، دربهای پذیرش و استقبال از پزشکان عراقی ساکن کشورهای خارجی و مرتفع نمودن تمامی نیازهای آنان را گشوده ایم. ما آمادگی داریم نیازهای پرسنل توانمند عراقی ساکن در کشورهای خارجی را برای بازگشت به کشور و ارائه خدمات به شهروندان تامین نماییم. 

لازم به ذکر است که بیمارستان تخصصی درمانی مبتلایان به سرطان الوارث وابسته به آستان قدس حسینی با نظر به رهنمودهای شیخ عبدالمهدی کربلایی، متولی شرعی آستان قدس حسینی، از زمان افتتاح بیمارستان به ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان به کودکان اقدام نموده است. ‏

پیوست ها