برگزاری نشست خطرات مواد مخدر در دانشگاه کربلا به همت آستان قدس حسینی

آکادمی توسعه پایدار و مطالعات راهبردی الوارث وابسته به آستان قدس حسینی با همکاری دانشکده تربت مدرس دانشگاه کربلا، نشست آموزشی درخصوص خطرات مواد مخدر و اثرات منفی آن بر فرد و جامعه را در دانشگاه کربلا برگزار کرد. 

مدیر آکادمی توسعه پایدار با اعلام این خبر گفت: در این نشست که جمع زیادی از دانشجویان و اعضای هیئت تدریس حضور داشتند، توضیحاتی در مورد مواد مخدر و انواع آن ارائه شد. 

مهندس عقیل الشریفی افزود: همچنین در این نشست مراحل اعتیاد و راهکارهای درمان اعتیاد و پیشگیری از آن مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وی ادامه داد: این نشست گامی بسیار مهم در اطلاع رسانی از خطرات مواد مخدر و اثرات منفی آن برای فرد و جامعه می باشد، همچنین این نشست در ترویج ارزشهای مثبت در بین جوانان و تصمیم گیری صحیح در زندگی کمک می کند. 

لازم بذکر است که آکادمی توسعه پایدار و مطالعات راهبردی الوارث وابسته به آستان قدس حسینی یک مرکز علمی است که به ارائه خدمات آموزشی، مشاوره و مطالعات استراتژیک در حوزه توسعه انسانی برای اشخاص و موسسات و برگزاری دوره های آموزشی برای جوانان با هدف افزایش آگاهی بین اشخاص و موسسات جهت ساخت آینده ای بهتر اهتمام می ورزد.

پیوست ها