خرید دستگاههای مجهز پزشکی جهت خدمت رسانی به بیماران در مناطق دور دست توسط آستان قدس حسینی

بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آستان قدس حسینی اعلام کرد، قصد دارد جهت خدمت رسانی به بیماران در مناطق دور دست فناوریهای پزشکی پیشرفته ای را در مراکز درمانی وابسته به حرم مطهر ایجاد کند.

طبق بیانیه منتشرشده این مقام اظهار داشت: به عنوان بخشی از فعالیتهای نمایشگاهArab Health 2024 در زمینه‌های مختلف تجهیزات پزشکی، قراردادی با شرکت جهانیUnited Imaging Healthcare پیشرو در حوزه فناوری پزشکی جهت خرید دستگاه تصویربرداری پت اسکن سیار در بیمارستان تخصصی سرطان الوارث منعقد شد.

او توضیح داد: این دستگاه یک نوآوری پزشکی منحصر به فرد است که برای ارائه مراقبتهای درمانی بیماران کاربرد دارد و اقدامات لازم جهت استفاده از این فناوری برای بیماران مناطق دور افتاده نیز فراهم شده است و بدین ترتیب افزایش دسترسی به همه بیماران در سراسر کشور هموار می شود.

وی ادامه داد: این گامهای بزرگ راههای جدیدی را به روی ما باز می‌کند تا با بهره‌مندی از قدرت نوآوری و افزایش مراقبتهای درمانی در عراق، به بیماران خود خدمات بهتری ارائه دهیم.

بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آستان قدس حسینی اخیراً از برگزیده شدن بیمارستان تخصصی درمان سرطان الوارث به عنوان مرکز آموزشی جهت اخذ بورد تخصصی بین المللی فیزیک پزشکی خبر داده بود و این یک دستاورد بزرگ برای بیمارستان به شمار می آید که از جدیدترین فناوریهای پزشکی و پروتکلها در جهان استفاده می کند.

پیوست ها