پیشرفت چهل و سه درصدی پروژه احداث مرکز تخصصی درمان فلج مغزی در استان بابل توسط آستان قدس حسینی

بخش پروژه های فنی و مهندسی آستان قدس حسینی از ادامه روند احداث مرکز تخصصی درمان فلج مغزی در استان بابل خبر داد.

مهندس حسن عبد علی ناظر بر پروژه در گفتگو با سایت رسمی آستان قدس حسینی گفت: کارکنان بخش فنی و مهندسی آستان قدس حسینی در حال ساخت مرکز تخصصی درمان فلج مغزی یکی از مهمترین پروژه های آستان در استان بابل که طبق استانداردهای جهانی و با هدف خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی تصریح کرد: این پروژه با توجه به رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی آستان قدس حسینی شیخ عبدالمهدی کربلایی برای ایجاد روشهای نوین درمانی برای ارائه خدمات مختلف درمانی به شهروندان عراقی در حال اجرا می باشد.

وی ادامه داد: این پروژه با زیربنای سه هزار متر مربعی در چهار طبقه و شامل بخشهای مهارت حرکتی، درمان فیزیکی و حسی و رشد مهارتها و گفتاردرمانی، مکان‌هایی برای بازیهای کودکان، کلینیک، آزمایشگاه، استخر درمانی، اتاقهای سونوگرافی می باشد و تا کنون بیش از چهل و سه درصد از این پروژه به پایان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه مطابق با آخرین استانداردهای جهانی جهت ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان در استان بابل و بقیه استانها احداث شده است.

لازم به ذکر است که آستان قدس حسینی با توجه به رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی حرم مطهر شیخ عبدالمهدی کربلایی بسیاری از پروژه های مهم به ویژه در زمینه درمانی و آموزشی را با هدف خدمت رسانی به شهروندان به ویژه خانواده های شهدا به صورت رایگان اجرا می نماید.

پیوست ها