افتتاح مرکز تحقیقاتی در دانشگاه دخترانه الزهراء وابسته به آستان قدس حسینی

تولیت حرم مطهر حاج حسن العباچی گفت: حرم مطهر به افتتاح مراکز تحقیقاتی توجه ویژه ای دارد و آن را رکن اساسی در شناخت و پیشرفت علمی کشور می داند. ایشان از دانشگاه دخترانه الزهراء (علیها السّلام) بازدید کردند و همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (علیها السلّام) مرکز تحقیقات علوم پزشکی و داروسازی، سالن اجتماعات العقیله و همچنین پروژه توسعه فضای سبز در دانشگاه را افتتاح کردند.

تولیت حرم مطهر حضرت امام حسین(علیه السّلام) گفت: آستان قدس حسینی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (سلام الله علیها) مراکز جامع تحقیقاتی را در دانشگاه دخترانه الزهراء (سلام الله علیها) افتتاح نمود. این مرکز، از مراکز پیشرفته علمی – تحقیقاتی محسوب می شود. 

وی تصریح کرد: حرم مطهر حسینی از مراکز تحقیقاتی حمایت میکند زیرا کشور فاقد چنین مراکزی است و به علت اهمیت ویژه این مراکز با به کار گماشتن کادر متخصص و حمایتهای مادی و معنوی ویژه، سعی می کند مراکز اصلی پیشرفت علمی کشور را تقویت نماید. 

این دانشگاه با سرمایه گذاری در این مرکز در زمینه تحقیقات، توسعه و بهبود داروها برای خدمت به شهروندان تلاش می نماید.

شایان ذکر است که دانشگاه دخترانه الزهراء (سلام الله علیها) وابسته به آستان قدس حسینی با راه اندازی مرکز تحقیقات علوم پزشکی و دارویی که در نوع خود در استان منحصر به فرد است به جایگاه ممتازی دست یافته است.

پیوست ها