نصب و تجهیز ایستگاه تصفیه آب در مجتمع مسکونی خیریه ایتام غرب کربلا با ظرفیت تولید دو هزار لیتر در ساعت

کادر فنی و مهندسی وابسته به بخش نگهداری آستان قدس حسینی، کار نصب و تجهیز ایستگاه جدید تصفیه آب آشامیدنی (R.O) را در مجتمع مسکونی خیریه ایتام غرب کربلا با موفقیت به پایان رسانیدند. 

مهندس عبدالحسن محمد رئیس بخش نگهداری آستان قدس حسینی، در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر اظهار داشت: با دستور مستقیم نماینده مرجعیت و متولی شرعی آستان قدس حسینی، شیخ عبدالمهدی الکربلایی، کارکنان این بخش کار نصب و تجهیز سیستم تصفیه آب آشامیدنی، معروف به سیستم (R.O) را در مجتمع مسکونی امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ویژه ایتام در منطقه السواده استان کربلا به پایان رساندند.

وی تصریح کرد: به علت کمبود آب آشامیدنی و پس از درخواست اهالی مجتمع مسکونی از حرم مطهر، نصب و تجهیز ایستگاه جدید تصفیه آب آشامیدنی (R.O) با ظرفیت دو هزار لیتر در ساعت و مجهز به سیستم کنترل تمام اتوماتیک (PLC) و دو مخزن ذخیره آب (RO) و با ظرفیت ذخیره پنج هزار لیتر در هر مخزن در این منطقه را به اتمام رساندیم.

شایان ذکر است که آستان قدس حسینی، ایستگاههای آب آشامیدنی (R.O) را در نقاط مختلف استان کربلا و تعدادی از استانهای عراق، جهت خدمت رسانی به شهروندان و به صورت رایگان احداث نموده است.

پیوست ها