کسب رتبه ششم کشوری توسط دانشکده مهندسی دانشگاه وارث الانبیاء وابسته به آستان قدس حسینی

دانشگاه وارث الانبیاء (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی اعلام کرد که دانشکده مهندسی این دانشگاه در رده بندی علمی سالانه دانشگاه ها و دانشکده های مهندسی خصوصی رتبه ششم را کسب کرده است.

در بیانیه‌ این دانشگاه که نسخه‌ای از آن در اختیار سایت رسمی حرم مطهر قرار گرفته است، آمده است: انجمن مهندسین عراق پس از بازدید میدانی از دانشگاه ها و دانشکده های مهندسی عراق و اطلاع از سطوح علمی و فنی این نتایج را اعلام کرد.

وی ادامه داد: ریاست دانشگاه وارث الانبیاء (علیه السلام) با تاکید بر اینکه دانشکده فنی این دانشگاه ماحصل علم و فناوری است تلاش کرده است تا دانشکده را به یک مرکز آموزشی ممتاز با آموزش و پژوهش پیشرو در زمینه های مهندسی تبدیل کند.

وی تصریح کرد: هدف از تأسیس این دانشکده، توسعه مهارتها و قابلیتهای دانشجویان در رشته‌های مختلف مهندسی و ارائه دانش و ابزار لازم برای مقابله با چالشهای جهانی و کمک به پیشرفت جامعه و توسعه پایدار است.

لازم به ذکر است دانشکده فنی دانشگاه وارث الانبیاء (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی شامل پنج بخش مهندسی نفت و گاز، مهندسی هوا فضا، مهندسی پزشکی، مهندسی عمران و مهندسی مکانیک است.

پیوست ها