ارائه خدمات پزشکی و تدریس رایگان از سوی دانشگاه الزهرا (علیها السلام) وابسته به آستان قدس حسینی

دانشگاه دخترانه الزهرا (علیها السلام) وابسته به بخش درمان و آموزش دانشگاهی در آستان قدس حسینی از ارائه خدمات پزشکی رایگان به عموم شهروندان خبر داد.

این دانشگاه همچنین از برگزاری دوره های درسی برای دانش آموزان مدارس و پرسنل آموزشی در چارچوب پویش «برکات الانوار المحمدیه» خبر داد که آستان به دستور شیخ عبد المهدی کربلایی، نماینده مرجعیت عالی دینی به مناسبت ولادتهای با سعادت اهل بیت(علیهم السلام) در ماه مبارک شعبان آغاز کرده است.

زينب السلطانی، رئیس این دانشگاه گفت: دانشگاه ما در فعالیتهای پویش «برکات الانوار المحمدیه» که بخش درمان و آموزش دانشگاهی آستان قدس حسینی به مناسبت اعیاد شعبانیه آغاز کرده شرکت نموده است.

وی ادامه داد: این دانشگاه در دو بخش بهداشتی- درمانی و آموزشی خدماتی را ارائه می نماید که در بخش بهداشتی - درمانی دانشکده های داروسازی و پزشکی برای ارائه به اقشار مختلف جامعه خدمات درمانی رایگان ارائه می نمایند.

السلطانی عنوان داشت: بخش آموزش شامل تدریس رایگان دروس تقویتی زبان عربی و انگلیسی و ریاضی از سوی اساتید این دانشگاه به مدت هفت روز خواهد بود. همچنین پوسترهای آموزشی در رشته های مذکور به عنوان هدایایی به مدارس اهداء می شود. همچنین دوره آموزشی برای کادر معلمان کربلا دوره های دانش افزایی برگزار می گردد. علاوه بر موارد ذکر شده برنامه‌ ای نیز تحت عنوان «قصه من با اهل بیت (علیهم السلام)» و برنامه‌های دیگر نیز در این پویش برگزار می شود.

پیوست ها

مترجم : احمد علی حسن التتنجی