برگزاری جشن ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) با حضور تولیت آستان قدس حسینی به همت مرکز ارشاد خانواده حرم مطهر

مراسم جشن ولادت حضرت زینب (علیها السلام) به همت مرکز ارشاد خانواده حرم مطهر با حضور تولیت آستان قدس حسینی برگزار شد. 

به گزارش سایت رسمی آستان قدس حسینی؛ حاج حسن العبایجی تولیت آستان قدس حسینی طی سخنانی اظهار داشت: آستان قدس حسینی در اجرای پروژه های ویژه بانوان بسیار موفق بوده است.  

وی ضمن تاکید بر دوری از فرهنگهای غربی که در شبکه های اجتماعی ترویج می شود، گفت: هدف از ترویج فرهنگ غرب از بین بردن آرمانها و اخلاق نیکو و تسلط بر جوانان و قدرت کشور است تا ملتی ضعیف در میان ملتهای دیگر باشیم. 

وی افزود: آستان قدس حسینی به ویژه نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی آستان قدس حسینی با تمامی امکانات مادی و آموزشی و اجتماعی فرهنگی خود جهت حفظ جوانان و به ویژه بانوان تلاش کرده است. آستان قدس حسینی با افتتاح مراکز ارشاد خانواده، تبلیغ دینی بانوان، مراکز فرهنگی بانوان علاوه بر اختصاص پروژه هایی مختص بانوان سعی داشته ضمن خدمت به این قشر، نقش مهمی در تربیت نسلهای جوان جامعه داشته باشند.

حاج حسن رشید تصریح کرد: آستان قدس حسینی در ارائه برنامه ها و راهکارهایی برای بانوان که منجر به تربیت نسلی صاحب علم و عقیده و ایمان شود، موفق بوده است. 

آستان قدس حسینی پروژه های پزشکی و درمانی ویژه بانوان از جمله بیمارستان حضرت خدیجه کبری (علیها السلام) را با هدف خدمت به بانوان ساخته و مورد بهره برداری قرار داده است.

پیوست ها

مترجم : احمد علی حسن التتنجی