دیدار وزیر آموزش و پرورش عراق از چاپخانه الوارث وابسته به آستان قدس حسینی و تحسین کیفیت کار

وزیر آموزش و پرورش عراق در دیدار از چاپخانه الوارث وابسته به آستان قدس حسینی اظهار داشت: ما از کارکرد و کیفیت چاپ این چاپخانه شگفت زده شده ایم.

به گزارش سایت رسمی آستان قدس حسینی؛ وزیر آموزش و پرورش عراق در بازدید از چاپخانه الوارث وابسته به آستان قدس حسینی که استاندار کربلا وی را همراهی می کرد؛ اظهار داشت: ما با این چاپخانه امروز شاهد اقداماتی بزرگ در عرصه چاپ هستیم و کیفیت چاپ کتابهای درسی بسیار ممتاز می باشد و این وزارتخانه همچنان با چاپخانه آستان قدس حسینی در ارتباط خواهد بود. 

مدیر چاپخانه در این خصوص اظهار داشت: این بازدید جهت اطلاع از اقدامات چاپ کتب درسی و مواد اولیه استفاده شده در این پروژه صورت گرفته است. در حقیقت جناب وزیر از کارکرد این چاپخانه، کیفیت بالای چاپ و تجهیزات پیشرفته موجود در این مکان ابراز شگفتی نمودند.

مهندس منتظر صالح افزود: پس از اطلاع وزیر آموزش و پرورش از کارکرد این چاپخانه درخصوص امضای توافقنامه با وزارتخانه بحث و گفتگو شد. 

لازم به ذکر است که چاپخانه الوارث وابسته به آستان قدس حسینی قبلا توافقنامه ای مبنی بر چاپ یک میلیون و دویست و پنجاه هزار کتاب درسی علوم و عربی کلاس پنجم ابتدایی را با وزارت آموزش و پرورش امضا نموده است.

پیوست ها

مترجم : احمد علی حسن التتنجی