نشست تولیتهای عتبات مقدسه در کربلای معلی برای رایزنی درباره حمایت از آستان قدس عسکریین

تولیتهای عتبات مقدسه نشستی را در حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) برگزار کردند تا درباره حمایت و پشتیبانی از آستان قدس عسکریین و همکاری با این آستان جهت ارائه خدمات بهتر به زائران گفتگو کنند.

حسن رشيد العبايجی، تولیت آستان قدس حسینی اظهار داشت: عتبات مقدسه در عراق محور مهمی در عرصه کشور به شمار می روند زیرا از عناصر انسجام صفوف و ایجاد یکپارچگی برخوردار بوده و پناهگاهی امن برای همه گروههای مردم عراق هستند.

در این نشست علاوه بر عتبات مقدس علوی، کاظمین و عسکریین، تولیتهای دو آستان قدس حسینی و عباسی و نیز تولیت مراقد مقدسه شیعه و تولیت مسجد کوفه حضور داشتند.

العبایجی تصریح کرد: مسئولان عتبات مقدسه برای ارائه بهترین خدمات به زائران در طول سال به ویژه در زیارتهای میلیونی اهتمام ویژه ای قائل هستند که این امور شامل حمل و نقل، اسکان، تغذیه و همه امور مربوط به ثبات وضعیت امنیتی است. این نشست بر رایزنی جهت حمایت و پشتیبانی از آستان قدس عسکریین و همکاری و هم افزایی با این آستان به منظور ارائه بهترین خدمات متمرکز بود.

به گفته شرکت کنندگان مولفه های کنونی بر این امر دلالت دارد که در اربعین امسال جمعیت انبوهی از زائران عراقی و خارجی حضور خواهند یافت.

پیوست ها