"عطاء الشباب" در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف

مجله "عطاء الشباب" که به همت مرکز فکر و خلاقیت، وابسته به بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس عباسی منتشر می‌شود، از پیشگامان اولین نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف اشرف بود. این نشریه به دلیل مخاطب جوان خود، تنوع موضوعات، مطرح نمودن مشکلات و ارائه راهکارهای مؤثر، مورد توجه قشر جوان قرار دارد.

مخاطب جوان این نشریه، دلیل اصلی اهمیت آن است، زیرا این قشر پایه و اساس جامعه را تشکیل می‌دهد و از این جهت نشریه مذکور سعی دارد تا با مخاطب قرار دادن افکار جوانان و اغنای فکری و راهنمایی این قشر مهم، آنان را در مواجهه با مشکلات و سختی‌های زندگی یاری نموده و به تفکر و خلاقیت تشویق نماید.

بر همین اساس، اعضای این نشریه علاقمند به حضور و مشارکت مستمر در نمایشگاه‌های این چنینی هستند، تا بدینوسیله با مخاطب خود، تعامل و ارتباط نزدیک برقرار نموده و از نظرات، پیشنهادات و آرمان‌های آنان مطلع شوند و به شکل‌گیری شخصیت توانا، موفق و خلاق آنان کمک نمایند.

این نشریه در میان صفحات خود فصل‌های متنوعی را شامل می‌شود و همین تنوع، آن را در عرصه روزنامه‌نگاری متمایز کرده و توجه قشر جوان را به آن جلب نموده است.

شایان ذکر است که نشریه "عطاء الشباب" از مشارکت و کمک‌های خوانندگان خود برای نشر در این مجله استقبال می‌نماید و از طریق صفحه فیس بوک یا پست الکترونیکی به نشانی (ataa@alkafeel.net) یا (info@alkafeel.net‏) با خوانندگان خود در ارتباط است.

پیوست ها