اجرای کمپین اهدای خون جهت پلاسما درمانی مبتلایان به کرونا به همت آستان قدس حسینی

بخش تبلیغات دینی آستان قدس حسینی از تشکیل کمپینی جهت تشویق شفایافتگان از بیماری کرونا جهت اهدای پلاسمای خون در استان بصره خبر داد.

به گزارش سایت رسمی آستان قدس حسینی؛ شیخ فاهم الابراهیمی در این خصوص اظهار داشت: با نظر به رهنمودهای آستان قدس حسینی بخشی از مبلغان و طلبه های حوزه علمیه در استان بصره با هماهنگی اداره بهداشت استان بصره ضمن بازدید از شفایافتگان بر اهدای پلاسمای خون جهت درمان بیماران تأکید نمودند و تاکنون بیش از هشتاد نفر با اهدای خون نسبت به استفاده از پلاسمای خونشان برای درمان بیماران دیگر اقدام نموده اند.

وی افزود: ما از تمامی شفایافتگان در استان بصره خواستاریم که با حضور در اداره بهداشت استان بصره و اهدای خون در درمان مبتلایان سهیم باشند.

مسئول بخش تبلیغات دینی آستان قدس حسینی ادامه داد: ما تنها به این اقدامات در استان بصره اکتفا ننموده ایم و این طرح را در روزهای آینده در بیشتر استانهای عراق اجرا خواهیم نمود.

لازم به ذکر است که آستان قدس حسینی تمامی امکانات خود را برای مقابله با بیماری کرونا به کار گرفته است و اقدامات این آستان مقدس مختص استانهای ویژه ای نیست بلکه در بیشتر استانها اجرا می شود.

پیوست ها