طرح خدماتی و امنیتی مراسم اربعین حسينی با موفقیت به پایان رسید

آستان قدس حسینی از موفقیت آمیز بودن طرح های امنیتی و خدماتی خبر داد.

امسال نیز همچون سالهای گذشته کارکنان کل بخشهای خدماتی و امنیتی و تبلیغی و فرهنگی آستان قدس حسینی بصورت 24 ساعته به ارائه خدمات پرداختند.

خادمان افتخاری و عشق خدمت به سیدالشهداء (علیه السلام) ...

مسئول بخش حفاظت آستان مطهر در گفتگو با خبرنگار این وب سایت اظهار داشت: بیش از (پنج هزار) خادم افتخاری همگام با خادمان حرم مطهر سیدالشهداء (علیه السلام) بصورت داوطلبانه به خدمت رسانی به زائران محترم حسینی اقدام نموده اند که نقش بسزایی در موفقیت این زیارت داشتند.

230 موسسه رسانه ای و 900 خبرنگار زیارت اربعین را پوشش دادند ....

مسئول بخش تبلیغات آستان قدس حسینی از پوشش مراسم زیارت اربعین حسینی توسط 230 موسسه رسانه ای و 900 خبرنگار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی ؛ حیدر السلامی اظهار داشت: تمامی این موسسات که 110 عدد از آنها خارجی بوده ایام اربعین حسینی را پوشش داده و توسط 26 عدد (SNG) بصورت مستقیم این مراسم پوشش داده شد.

حیدر السلامی افزود: آستان قدس حسینی دو فرکانس بدون لوگو را برای استفاده دیگر شبکه های ماهواره ای از پخش مستقیم از صحن مطهر حسینی و بین الحرمین و مناطق نزدیک به حرمین مطهر اختصاص داده و همچنین چندین استودیو برای شبکه های ماهواره ای برای ضبط برنامه های خود در اختیار شبکه ها قرار گرفت.

نصب صدها دوربین در سراسر كربلا برای تحت نظر گرفتن امنیت ...

در راستای حفظ امنيت زائران اربعين حسينی بیش از هشتصد دوربين در بسياری از خيابان های شهر مقدس كربلا نصب گردید تا ماموران امنيتی نظارت كاملی بر این استان داشته باشند.

600 اتوبوس جهت جابجایی زائران محترم

در راستای خدمت رسانی به زائران محترم با هماهنگی و همکاری آستان مقدس حضرت عباس (علیه السلام) و وزارت راه و ترابری، بیش از ششصد خودرو برای جابجایی رایگان زائران محترم در مسیرهای (کربلا – بابل) (کربلا – نجف) (کربلا – بغداد) اختصاص داده شد.

پیوست ها