زیارت امام حسین (علیه السلام) در ايام اربعين به نيابت از (118516) نفر ... پرچم گنبد به یکی از شرکت کنندگان تقدیم خواهد شد

مراسم زیارت امام حسین (علیه السلام) در ايام اربعين حسينی به نیابت از 118516 نفر از کسانی که در خواست خود را از طریق صفحه زیارت به نیابت وبسایت رسمی حرم مطهر و صفحات حرم مطهر در شبکه های اجتماعی ثبت کرده بودند، انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی ؛ مسئول بخش تبلیغات الکترونیکی حرم مطهر در این باره اظهار داشت : طی یک هفته (118516) نفر درخواست زیارت به نیابت را از طریق وب سایت رسمی آستان قدس حسینی و صفحات آستان قدس حسینی در (فیس بوک، تلگرام، تویتر، گوگل پلس، واتس آپ و آنستگرام) ارسال کرده اند و پس از ارسال تمامی اسامی به بخش خادمان سادات حرم مطهر، زیارت به نیابت آنان انجام شد.

ولاء الصفار افزود: ان شاء الله طی چند روز آینده پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) و پنج عدد انگشتر حرم با نگین سنگ مرمر داخل ضریح به قید قرعه به شش نفر از کسانی که نامشان را در یکی از صفحات زیارت به نیابت به ثبت رسانده اند، اهدا خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: همچنین زیارت امام حسین علیه السلام به نیابت از تمامی نیروهای نظامی و نیروهای مردمی که بدلیل دفاع از وطن و مقدسات این کشور مشغول نبرد با گروهکهای تکفیری هستند نیز انجام شد.

پیوست ها