عشق به امام حسین (علیه السلام) عشقی الهی است ؛ عزاداری هیأت ناشنوایان

مرکز تخصصی ناشنوایان امام حسین (علیه السلام) هیأت عزاداری حسینی را ویژه قشر ناشنوا به راه انداخته است که نوحه های عزاداری و سخنرانی های حسینی در این مجالس به زبان اشاره برای ناشنوایان عزادار ترجمه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی ؛ مرکز امام حسین (علیه السلام) ویژه ناشنوایان وابسته به آستان قدس حسینی، هیأت حسینی را با حضور بیش از 400 ناشنوا به راه انداخته است.

(باسم العطوانی) مدیر مرکز امام حسین علیه السلام و کارشناس زبان اشاره اظهار داشت: این مرکز با نظارت شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت آستان قدس حسینی و توجیهات ایشان در خصوص اهتمام به ناشنوایان در عراق و تلاش برای مشارکت دادن اجتماعی آنها در برنامه ها و فعالیت ها ، فعالیتهای هیأت عزاداری حسینی ویژه قشر ناشنوایان را آغاز نمود.

وی ادامه داد: بیش از 400 ناشنوا از استان های مختلف عراق و همچنین تعدادی از اتباع کشورهای عربی و خارجی نیز در این هیأت هستند و تا کنون 9 مجلس عزاداری حسینی برگزار و با زبان اشاره ترجمه شده است.

لازم بذکر است؛ آستان قدس حسینی با هدف پشتیبانی از قشرهای مختلف جامعه مرکز تخصصی امام حسین علیه السلام ویژه ناشنوایان و مرکز تخصصی کودکان درخودمانده و بسیاری از مراکز دیگر را افتتاح نموده است.

پیوست ها