همکاری سازمان ایمنی و آتش نشانی جمهوری اسلامی ایران با آتش نشانی استان کربلا

همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی و تشرف میلیونها نفر به استان کربلای معلی، سازمان ایمنی و آتش نشانی جمهوری اسلامی ایران با هدف خدمت رسانی به زائران محترم حسینی، همکاری خود را با سازمان آتش نشانی کربلا آغاز کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی ؛ سازمان ایمنی و آتش نشانی استان تهران برای همکاری با سازمان آتش نشانی استان کربلا برای موارد احتمالی و اورژانسی در زیارت اربعین، وارد عمل شده است.

درچهار چوب این همکاری سازمان ایمنی و آتش نشانی استان تهران تعدادی از کارکنان مجرب و آموزش دیده خود را با موتور سیکلت مجهز برای مهار آتش سوزیهای احتمالی در اماکن صعب العبور و کوچه های تنگ و پرپیچ و خم به استان کربلا اعزام نموده است.

علی محمدی مدیر هماهنگی سازمان ایمنی و آتش نشانی استان تهران در گفتگو با خبرنگار آستان قدس حسینی اعلام کرد: با توجه به افزایش تعداد زائران اربعین حسینی و حضورشان در استان کربلا برای ادای زیارت اربعین و در چهارچوب همکاریهای بین دو کشور ایران و عراق سازمان اقدام به طرح همکاری مهم با سازمان آتش نشانی کربلا نموده است که با اهداف مهار حوادث احتمالی که ممکن است خدای ناخواسته بطور غیر عمد همزمان با زیارت اربعین رخ دهد، همکاری نماید.

پیوست ها