توزیع سبد غذایی بین خانواده های بی خانمان لبنانی در منطقه ساحلی سوریه به همت آستان قدس حسینی

کمیته امدادرسانی به آوارگان لبنانی وابسته به آستان قدس حسینی، به توزیع سبد غذایی میان خانواده های بی خانمان لبنانی در مناطق مسکونی ساحلی سوریه اقدام نمود. 

حاج محمد ابودگه مسئول کمیته امدادرسانی در گفتگو با سایت رسمی حرم اظهار داشت: در راستای اقدامات آستان قدس حسینی برای حمایت از مهاجران لبنانی در سوریه و عمل به بیانات مرجعیت عالی و نماینده ایشان جهت یاری رساندن به شهروندان لبنانی، این کمیته به توزیع سبد غذایی و پتو میان خانواده های بی خانمان لبنانی در استان لاذقیه سوریه اقدام نموده است. 

وی افزود: سبدهای غذایی شامل چهارده ماده غذایی اساسی است که با هماهنگی برادرانی در کشور سوریه میان شهروندان بی خانمان لبنانی، توزیع شد تا اطمینان حاصل شود که کمکهای آستان قدس در تمامی مناطقی که میزبان خانواده های لبنانی هستند، توزیع شده است. 

لازم به ذکر است که آستان قدس حسینی، با توجه به رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی، کمیته بحران را برای امدادرسانی به مردم لبنان تشکیل داده است و همچنین پس از صادر شدن بیانیه دفتر مرجعیت عالی حضرت آیت الله سیستانی (مد ظله العالی) جهت امدادرسانی به شهروندان لبنانی، کاروانهای امدادرسانی پزشکی و خدمات لجستیکی را برای ملت لبنان ارسال نموده است و دربهای زائرسراهای خود را جهت استقبال از آوارگان گشوده است.