هماهنگی کمیته امدادرسانی به آوارگان لبنانی با دفاتر مراجع تقلید در کشور سوریه جهت ارائه کمک به خانواده های لبنانی پناهنده شده در کشور سوریه

کمیته امدادرسانی آستان قدس حسینی به شهروندان لبنانی در سوریه اعلام نمود که هماهنگیهای لازم با دفاتر مراجع تقلید در کشور سوریه با هدف تامین نیازهای خانواده های لبنانی انجام پذیرفته است. این اقدام در چارچوب تلاشهای انَسانی و لجستیکی آستان قدس حسینی برای حمایت از مردم لبنان انجام می‌ شود.

احمد حسن فهد مسئول هیات اعزامی به کشور سوریه در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر اظهار داشت: در چارچوب کمکهای انسان دوستانه و لجستیکی ارائه شده توسط آستان قدس حسینی به آوارگان لبنانی مقیم سوریه، این کمیته با دفتر مراجع تقلید در کشور سوریه به منظور خدمت رسانی آنها به خانواده های لبنانی هماهنگی نموده است. 

وی افزود: این کمیته با دفتر مراجع تقلید در کشور سوریه و کمیته ها و شهروندان عراقی که به کشور سوریه آمده اند تا به آوارگان لبنانی خدمت رسانی نمایند، دیدارهای مستمر داشته است.

لازم به ذکر است که آستان قدس حسینی، با توجه به رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی، کمیته بحران را برای امدادرسانی به مردم لبنان تشکیل داده است و همچنین پس از صادر شدن بیانیه دفتر مرجعیت عالی حضرت آیت الله سیستانی (مد ظله العالی) جهت امدادرسانی به شهروندان لبنانی، کاروانهای امدادرسانی پزشکی و خدمات لجستیکی را برای ملت لبنان ارسال نموده است و دربهای زائرسراهای خود را جهت استقبال از آوارگان گشوده است.