کمک رسانی آستان قدس حسینی به خانواده های لبنانی پناهنده شده در یازده روستای استان حمص سوریه

مسئول کمیته امدادرسانی آستان قدس حسینی درباره شهروندان لبنانی پناهنده شده در سوریه اظهار داشت: امدادرسانی و حمایت از شهروندان لبنانی پناهنده شده در سوریه همچنان ادامه دارد و اکنون اين كميته به توزيع سبد غذایی و پتو در بین شهروندان لبنانی پناهنده شده در سوریه اقدام نموده است. 

مسئول کمیته امدادرسانی در گفتگو با خبرنگار حرم اظهار داشت: به منظور عمل به بیانیه دفتر مرجعیت عالی و طبق دستورالعملهای شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده ایشان، به استان حمص سفر کردیم و کمکهای انسان دوستانه آستان قدس حسینی را به خانواده‌های لبنانی در بیش از یازده روستا رساندیم.

حاج محمد ابودگه افزود: ما به امدادرسانی و حمایت از پناهندگان ادامه می دهیم و در ایام آتی با هدف توزیع سبد غذایی حاوی چهارده ماده غذایی بین آوارگان لبنانی، به استان حمص اعزام خواهیم شد. 

لازم به ذکر است که آستان قدس حسینی، با توجه به رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی، کمیته بحران را برای امدادرسانی به مردم لبنان تشکیل داده است و همچنین پس از صادر شدن بیانیه دفتر مرجعیت عالی جهت امدادرسانی به شهروندان لبنانی، کاروانهای امدادرسانی پزشکی و خدمات لجستیکی را برای ملت لبنان ارسال نموده است.

پیوست ها