برگزاری اولین کنفرانس بین المللی بیماریهای قلبی با همکاری انجمن جراحی قلب و قفسه سینه بریتانیا

دانشگاه وارث الانبیاء (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی اولین کنفرانس بین المللی بیماریهای قلبی را با همکاری انجمن عراقی بیماریهای قلب و انجمن جراحی قلب و قفسه سینه بریتانیا برگزار کرد.

ریاست دانشگاه الوارث در گفتگو با سایت رسمی حرم اظهار داشت: دانشکده پزشکی دانشگاه وارث الانبیاء (علیه السلام) با همکاری انجمن عراقی بیماریهای قلب شعبه فرات الاوسط و انجمن جراحی قلب و قفسه سینه بریتانیا، کنفرانس بین‌المللی الوارث را در زمینه بیماریها و جراحیهای قلب و قفسه سینه برگزار کرده است.

دکتر ابراهیم الحیاوی افزود: این کنفرانس با حضور گروهی از پزشکان و متخصصان در زمینه قلب و قفسه سینه از نقاط مختلف جهان برگزار شده است.

وی ادامه داد که هدف کنفرانس تبادل دانش و تجربیات درباره جدیدترین راهكارهاي تشخیص و درمان بیماریهای قلبی و قفسه سینه می باشد. 

رياست دانشگاه کربلا افزود که برگزاری جلسات علمی و کارگاه‌های تخصصی و برگزاری سخنرانیهایی توسط برجسته ترین پزشکان جهان از جمله برنامه های این کنفرانس می باشد. 

شایان ذکر است که دانشگاه وارث انبیاء (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی اقدامات بسیاری را با هدف توسعه توانمندیهای علمی و عملی دانشجویان اجرا نموده است.

پیوست ها