اعلام آمار و هزینه خدمات ارائه شده در ده روز اول اجرای دومین کمپین درمان رایگان عطاء الحسین (علیه السلام)

 بخش بهداشت، درمان و آموزشهای پزشکی آستان قدس حسینی از ارزش خدمات ارائه شده به بیماران در نیمه اول از دومین کمپین درمانی رایگان عطاء الامام الحسین (علیه السلام) خبر داد. این کمپین با نظر به رهنمودهای شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی آستان قدس حسینی اجرا شده است.

دکتر حیدر العابدی، مسئول بخش بهداشت و آموزشهای پزشکی آستان قدس حسینی در گفتگو با سایت رسمی حرم اظهار داشت: ارزش خدمات پزشکی رایگان ارائه شده به هفتاد و دو هزار و ششصد و هشتاد بیمار در ده روز اول از اجرای کمپین درمانی عطاء الامام الحسین (علیه السلام)، مبلغ پنج میلیارد و صد و سی و هفت هزار دینار عراقی می باشد. 

وی افزود: در طول این مدت ده روزه صد و هفت هزار و صد و پنجاه و هفت ویزیت و همچنین هزار و هفتصد و سیزده عمل جراحی انجام شده است. 

وی افزود: این اقدام انسانی بزرگ، عالیترین معانی همبستگی را به نمایش می‌گذارد و بر پایبندی انسان دوستانه آستان قدس حسینی نسبت به فرزندان این کشور تاکید می کند.

وی همچنین بیان کرد: با وجود چالشهایی که با آنها روبرو هستیم، مصمم به ارائه بهترین خدمات پزشکی ممکن به بیماران‌ هستیم. ما مدیون اعتماد آنان به ما در مراقبت و درمانشان هستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا دردها و رنجهای آنان را کاهش دهیم.

لازم به ذکر است که دومین کمپین درمان رایگان آستان قدس حسینی توسط شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده مرجعیت عالی و با هدف کاهش رنج بیماران عراقی از شهرهای مختلف کشور عراق با ارائه بهترین خدمات پزشکی اجرا شده است.

پیوست ها