نظر برخی از شرکت کنندگان دهمین همایش بین المللی تراتیل سجادیه درباره این همایش

شرکت کنندگان در دهمین همایش بین المللی تراتیل سجادیه: این همایش به تقویت همزیستی مسالمت آمیز میان طوائف مختلف اسلامی کمک می کند و آستان قدس حسینی با همه گروهها ارتباط خوبی دارد.

دکتر ماهر السنوسی از دانشگاه زیتون تونس

الحمدلله که قسمت شد از تونس سرزمین صالحین و سرزمین محبت و دوستی به آستانهای مقدس مشرف شوم. عتباتی که اهل بیت رسول الله (علیهم السلام) در آن به خاک سپرده شده اند. ما از آستان مقدس حسینی تشکر می کنیم. برگزاری این همایش پیام دوستی و پیام نصرت مستضعفان برای تمامی جهانیان است.

شیخ کفاح محمد/ نماینده مفتی کشور روسیه در روابط بین الملل

این همایش به تقویت همزیستی مسالمت آمیز میان تمامی طوائف مختلف اسلامی کمک می کند. ما از تمامی نقاط جهان جهت شرکت در این همایش به این مکان مشرف شده ایم. ائمه و اهل بیت (علیهم السّلام) در بین تمامی مسلمانان مورد احترام و محبت هستند. آنان نوری هستند که ما ایمان را از آنان می گیریم، در این شرایط سخت ان شاء الله به برکت اهل بیت (علیهم السّلام) وحدت بین مسلمانان قویتر می گردد.

شیخ دکتر احمد سیف الدین

رئیس دانشکده زبان عربی در دانشگاه لبنان

در خصوص آستان قدس حسینی تحقیقاتی داشتم و ملاحظه نمودم که این آستان با اقدامات بزرگ خود با تمامی مذاهب مختلف اسلامی جهان راه ارتباطی برقرار کرده است و این پیام را به تمامی جهانیان رسانیده است که مسلمانان همچون یک پیکر هستند و هیچکسی نمی تواند بین آنان تفرقه بیندازد.

پیوست ها