کمک رسانی بیش از سیصد خادم افتخاری در مهمانسرای آستان قدس حسینی جهت ارائه خدمات به زائران در ایام زیارت شعبانیه

بخش مهمانسرای آستان قدس حسینی از کمک رسانی بیش از سیصد داوطلب در این بخش جهت ارائه خدمات به زائران در ایام زیارت شعبانیه خبر داد.

عدنان النقیب رئیس این بخش در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: با رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی شیخ عبدالمهدی کربلایی و تولیت حرم مطهر حاج حسن رشید العبایجی کارکنان این بخش از سیزدهم شعبان به توزیع وعده های غذایی بین زائران اقدام نموده اند.

وی افزود این بخش در خیابان سدره یک موکب خدمت رسانی جهت توزیع غذا برپا کرده است و روزانه پنج هزار وعده صبحانه، هفت هزار وعده ناهار و بیش از پانزده هزار وعده شام بین زائران توزیع می کند.

وی افزود: در سالنهای مهمانسرای حرم امام حسین (علیه السلام) در جنب باب الکرمه روزانه پنج هزار وعده ناهار و هفت هزار وعده شام به زائران ارائه می کنیم.

وی با بیان اینکه این بخش روزانه بیش از چهارده هزار وعده غذایی بین کارمندان حرم مطهر و نیروهای دولتی و همچنین خادمان افتخاری که در خدمت رسانی به زائران شرکت کرده اند، توزیع می کند؛ اضافه کرد: همچنین در طول روز آب آشامیدنی، آبمیوه و شیر بین زائران توزیع می گردد.

وی اظهار داشت: بیش از سیصد خادم افتخای و دویست و پنجاه نفر از کارمندان بخش در خدمت رسانی به زائران فعالیت می کنند و تا 16 شعبان به پذیرایی از زائران ادامه می دهیم.

شایان ذکر است آستان قدس حسینی تمام امکانات خود را با هدف ارائه بهترین خدمات به زائران کربلا در زیارت نیمه شعبان به کار گرفته است.

پیوست ها