ارائه خدمات درمانی به بیش از شش هزار نفر از خارج از عراق در مراکز درمانی وابسته به حرم مطهر در سال گذشته

بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آستان قدس حسینی آمار افرادی را که از خارج کشور از مراکز درمانی وابسته به حرم مطهر در سال گذشته خدمت دریافت کرده اند، اعلام کرد.

در بیانیه این بخش که نسخه ای از آن در اختیار سایت رسمی حرم مطهر قرار گرفته، آمده است: در کمپینهای درمانی رایگان که با رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی توسط آستان قدس حسینی در سال گذشته برگزار شد، بیش از شش هزار نفر از خارج از کشور از خدمات مراکز درمانی وابسته به حرم مطهر استفاده نموده اند.

در این بیانیه آمده است: به شش هزار و هشتاد و هشت نفر در بیمارستان تخصصی زین العابدین (علیه السلام)، هفتاد نفر در بیمارستان تخصصی درمان سرطان الوارث و چهارصد و بیست و سه نفر در بیمارستان حضرت خدیجه کبری (علیها السلام) خدمات درمانی ارائه شده است و بیماران از کشورهای مختلف از معاینات تشخیصی و خدمات درمانی استفاده نموده اند.

شایان ذکر است که آستان قدس حسینی با رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی حرم مطهر شیخ عبدالمهدی کربلایی کمپینهای مختلف درمانی رایگان یا نیمه رایگان را جهت ارائه خدمات به شهروندان و خانواده های شهدا و افراد نیازمند از استانهای مختلف برگزار می کند.

پیوست ها