برگزاری مسابقات قرآن کریم با حضور هشتاد قاری از داخل و خارج از عراق توسط شبکه‌های ماهواره‌ای کربلا وابسته به آستان قدس حسینی

گروه شبکه های ماهواره ای کربلا وابسته به آستان قدس حسینی از برگزاری مسابقات قرآن کریم تحت عنوان «هدی للمتقین» با حضور هشتاد قاری از عراق و کشورهای دیگر خبر داد.

 جعفر الموسوی مدیر شبکه قرآن کریم وابسته به گروه شبکه‌های ماهواره ‌ای کربلا در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: با دستور نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی حرم مطهر، شیخ عبدالمهدی کربلایی، گروه شبکه های ماهواره ای کربلا سالانه میزبان برگزاری مسابقات قرآنی تحت عنوان «هدی للمتقین» خواهند بود. وی خاطرنشان کرد: امسال این مسابقات با شرکت هشتاد قاری از سراسر عراق و کشورهای دیگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقه در عراق منحصر به فرد است به گونه‌ای که داوران، مجریان، تهیه‌کنندگان، ناظران و کارگردانان این مسابقات همه از عراق خواهند بود.

در این مسابقات قاری و مؤذن برتر عراق از بین سه نفر برتری که به مرحله پایانی رسیده‌اند، انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد: آستان قدس حسین از رتبه های برگزیده مسابقات با اهدای جوایز و هدایای مالی تقدیر خواهد نمود و همچنین رتبه ممتاز مسابقات این افتخار را خواهد داشت که به عنوان قاری حرم مطهر حسینی برگزیده شود.

شایان ذکر است که اسامی سه برگزیده نخست این مسابقات در ماه مبارک رمضان از طریق شبکه قرآن کریم وابسته به گروه شبکه های ماهواره ای کربلا رسما اعلام می گردد.

پیوست ها