انجام زیارت به نیابت شب و روز عید سعید فطر به همت بخش رسانه آستان قدس حسینی

موسسه رسانه دیجیتال حضرت امام حسین (علیه السّلام) وابسته به آستان قدس حسینی از آغاز ثبت نام «زیارت به نیابت» برای مشتاقان زیارت حضرت امام حسین (علیه السّلام) در شب و روز عید سعید فطر خبر در سایت رسمی خود خبر داد.

ولاء الصفار، مدیر موسسه رسانه دیجیتال امام حسین (علیه السّلام) در این خصوص اظهار داشت: بخش خادمان سادات حرم به نیابت از مشتاقان زیارت حضرت امام حسین (علیه السّلام) که در سایت رسمی یا شبکه های اجتماعی وابسته به آستان قدس حسینی ثبت نام نماید زیارت خواهند نمود. 

وی با اشاره به ثواب عظیم زیارت حضرت امام حسین (علیه السّلام) در شب و روز عید سعید فطر افزود: حدیث معتبری از حضرت امام صادق (عليه السّلام) وارد شده است که فرمودند: كسى كه حضرت امام حسين (عليه السّلام) را در يك سال در شب نيمه شعبان و شب عيد فطر و شب عرفه زيارت كند خداوند متعال ثواب هزار حج و هزار عمره مقبول برايش مى‏ نويسد و هزار حاجت از حوائج دنيا و آخرت او را برآورده می نماید.

در ادامه ولاء الصفار اظهار داشت: محدودیتی در درخواست زیارت به نیابت وجود ندارد و هر شخصی می تواند از طریق این صفحه برای اموات و بستگان خود نیز درخواست زیارت نماید.

https://imamhussain.org/persian/enaba/

پیوست ها