ارسال صد تخته فرش نفیس هدیه از آستان قدس حسینی به حرم مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) و مشارکت در بازسازی آستان حضرت سکینه بنت امام علی (سلام الله علیها) در سوریه

با نظر به رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی، هیأتی از آستان قدس حسینی جهت تحویل صد تخته فرش به حرم مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) و اطلاع از روند بازسازی حرم مطهر حضرت سکینه (سلام الله علیها) به سوریه اعزام شدند.

به گزارش سایت رسمی آستان قدس حسینی؛ حاج محمد ابودگه در گفتگو با خبرنگار حرم اظهار داشت: پس از هماهنگی با مسئولان حرم مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) هیات آستان قدس حسینی صد عدد فرش نفیس به همراه چند عدد رایانه و برخی از مستلزمات ضروری را به آن آستان اهدا نمود در خصوص مشارکت در بازسازی حرم مطهر حضرت سکینه (سلام الله علیها) نیز گفتگو کردند.

وی افزود: هیات آستان قدس حسینی به شهر «داریا» در نزدیکی پایتخت سوریه رفتند و به حرم مطهر حضرت سکینه بنت امام علی (علیهما السلام) که توسط تکفیریهای داعشی آسیب دیده بود؛ مشرف شدند. آستان قدس حسینی در اسرع وقت در بازسازی این حرم مشارکت خواهد نمود.

لازم به ذکر است که هیات آستان قدس حسینی اکنون در سوریه به سر می برد و با تعدادی از مسئولان دو حرم مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) و حضرت رقیه (سلام الله علیها) دیدار نموده اند و تهیه لوازم مورد نیاز حرم جهت خدمت به زائران را در دست اجرا دارند.

پیوست ها

مترجم : احمد علی حسن التتنجی