افتتاح کلینیک پزشکی با هدف خدمت رسانی رایگان به شهروندان و زائران محترم سیدالشهداء (علیه السلام) همزمان با اعیاد شعبانیه

آستان قدس حسینی از زمان افتتاح کلینک بیمارستان سفیر الحسین (علیه السلام) خبر داد. این کلینک ویژه ارائه خدمات پزشکی رایگان به شهروندان عراقی و زائران محترم حضرت سید الشهداء (علیه السلام) خواهد بود.

به گزارش سایت رسمی آستان قدس حسینی؛ معاون اداری مسئول بیمارستان سفیرالحسین (علیه السلام) در این خصوص اظهار داشت: با نظر به رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی آستان قدس حسینی و با هماهنگی اداره بهداشت کربلا، روز یکشنبه 6/3/2022 ساختمان جدید وابسته به این بیمارستان در جوار حرم مطهر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ماهیانه در حدود هزار عمل جراحی در این بیمارستان صورت می گیرد؛ افزود: همچنین در این مراسم آزمایشگاه اتولوژی که به صورت رایگان به شهروندان و زائران خدمت رسانی خواهد کرد نیز به بهره برداری خواهد رسید و دیگر بیماران نیازی به انجام آزمایش در آزمایشگاههای خارج از بیمارستان با هزینه های سنگین را نخواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین بخش عمل جراحی نیز به پزشکان و کادر پزشکی مجرب و تجهیزات نوین پزشکی مجهز خواهد شد تا در این بخش نیز به صورت رایگان به مراجعه کنندگان خدمت رسانی شود.

پیوست ها

مترجم : احمد علی حسن التتنجی