استقبال مخاطبان از عناوین جذاب و خواندنی غرفه آستان قدس حسینی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد

برای دومین روز متوالی، غرفه آستان قدس حسینی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد، شاهد استقبال گسترده‌ علاقمندان، پژوهشگران و فرهنگیان است. این غرفه با چهارصد و پنجاه عنوان کتاب در زمینه ‌های فرهنگی، دینی، فکری و ادبی همچون سالهای گذشته شاهد استقبال گسترده‌‌ ای از سوی مخاطبان است.

جدید‌ترین نشریات علمی، فرهنگی و مطبوعاتی آستان قدس حسینی که پانزده بخش مختلف از این آستان قدس در تولید آنها سهیم بوده اند در این نمایشگاه عرضه شده است.

علی مامیثة مسئول غرفه آستان قدس حسینی در گفتگو با پایگاه رسمی این آستان قدس اظهار داشت: این غرفه شاهد استقبال گسترده‌ و قابل توجهی از سوی بازدیدکنندگان نمایشگاه بین ‌المللی کتاب بغداد، به ویژه قشر جوان و دانشگاهی است که به دنبال عناوین تازه منتشر شده آستان قدس حسینی هستند.

وی افزود: ما همواره ارائه کننده اطلاعاتی هدفمند و مفید در زمینه‌ های مختلف علمی هستیم و نیازهای فرهنگی و معرفتی آحاد جامعه‌ عراق مورد توجه ویژه ما قرار دارد.

از سوی دیگر بازدیدکنندگان از این نمایشگاه، ضمن تقدیر و تشکر از حضور پربار آستان قدس حسینی در این‌ نمایشگاه اظهار داشتند که عناوین جذاب و ارزشمند آستان قدس حسینی در زمینه ‌های مختلف و به ویژه در زمینه معارف اهل بیت (علیهم السلام)، مسائل دینی و اسلامی همواره مورد توجه و علاقه آنان قرار دارد. آنان تأکید کردند آستان قدس حسینی نقش مهمی در ایجاد آگاهی و فرهنگ سازی به ویژه میان نسل جوان دارد.

 

پیوست ها