به زودی طرح (مبلغ الکترونیکی) برای گسترش آگاهی دینی اجرا می شود

بخش امور دینی آستان قدس حسینی از راه اندازی و آغاز طرح «مبلغ الکترونیکی» به منظور گسترش آگاهی دینی از طریق اینترنت و همچنین افزایش آگاهی فرهنگی محافل جوان و کاربران شبکه های اجتماعی از طریق انتشار اطلاعات عقیدتی، تاریخی و فرهنگی در منابع الکترونیکی خبر داد.

«شیخ فاهم الابراهیمی» مسئول شعبه تبلیغ دینی در آستان قدس حسینی در بیانه ای اعلام کرد: طرح مبلغ الکترونیکی، امکان استفاده بیشتر کاربران و شرکت کنندگان در طرح تبلیغ الکترونیکی را به منظور انتشار تمامی اطلاعات دینی، تبلیغی و عقیدتی به آنها می دهد.

وی افزود: این اقدام پس از افزایش روی آوری به اینترنت و برنامه های تلفن همراه به عنوان وسیله ای سریع برای دستیابی به اطلاعات و برقراری ارتباط بیشتر در جوامع اسلامی عراق و جهان صورت گرفته است. هم اکنون در حال ایجاد بیش از پنج هزار گروه در فیسبوک، توییتر و اینستاگرام برای انتشار اطلاعات فقهی ، عقیدتی و دیگر موضوعات دینی هستیم.

الابراهیمی در خاتمه گفت: جلسه مفصلی در سالن خاتم الانبیاء واقع در صحن مطهر امام حسین (علیه السلام) و با حضور جمع کثیری از مبلغان عراقی از استان های مختلف این کشور به منظور بررسی راهکارهای توسعه توانایی های مبلغان دینی و آماده کردن آنها برای شرکت در این طرح برگزار شد.

پیوست ها