به همت آستان قدس حسینی ؛ فصلنامه (السبط) با موضوع تمدن و میراث فرهنگی شهر کربلا چاپ و منتشر شد

مرکز مطالعات و پژوهش های آستان قدس حسینی فصلنامه (السبط) را با موضوع تمدن و میراث فرهنگی شهر کربلای معلی چاپ و منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی ؛ هیئت تحریریه این فصلنامه از کلیه محققان و نویسندگان علاقمند به پژوهش در زمینه تاریخ کربلای معلی ، مطابق با شروط و سیاست های چاپ در فصلنامه دعوت به همکاری نمود.

این فصلنامه آمادگی دارد که دستاوردهای پژوهشی محققان در زمینه های مختلف زبان عربی ، تاریخ ، جغرافیا ، جامعه شناسی ، اقتصاد ، گردشگری ، روانشناسی و سایر علوم اجتماعی را با موضوع فرهنگ وتمدن شهر کربلای معلی منتشرکند.

شرایط پذیرش پژوهش ها در فصلنامه به شرح ذیل می باشد :

کلیه مقالات توسط هیئت تحریریه و اساتید رشته های مختلف علمی ارزشیابی میشوند. موضوع مقاله تکراری نبوده و طبق اصول علمی نگارش شده باشد. مقالات ارسالی سابقا در مجلات داخلی وخارجی چاپ نشده واز کتاب ، پایان نامه دانشگاهی و یا سایتهای اینترنتی برداشت نشده باشند. مقالات ارسالی از لحاظ دستوری و ساختاری صحیح و عاری از خطاهای نوشتاری باشند. مقالات بااستفاده از نرم افزار WORD با سايز 14 ودرقالب یک لوح فشرده تحویل داده شوند. مقالات حداکثر در 25 صفحه ارائه شوند. متن مقاله در انتها می بایست شامل فهرست مراجع به روش متعارف علمی باشد.(نام کتاب – نام نویسنده- نام محقق- مکان - سال و شماره چاپ) کلیه پژوهشگران می بایست مختصری از سابقه علمی خود را به همراه آثار تحویل دهند.

مقتضی است آثار خود را به مرکز مطالعات و پژوهش های آستان قدس حسینی تحویل داده و یا از طریق پست الکترونیکی (alsibt@yahoo.com) اقدام به ارسال آثار نمایید.

پیوست ها