تولیت آستان قدس حسینی: زندگی مسالمت آمیز در شهر مدائن پاسخ محکمی به دشمنان اسلام و گروهک تکفیری داعش و پشتیبانان آن است

هیئتی از شیوخ عشایر و شخصیتهای شهر مدائن ضمن تشرف به زیارت مرقد مطهر امام حسین (علیه السلام) با تولیت آستان قدس حسینی دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی؛ در این دیدار شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت آستان قدس حسینی طی سخنانی با بیان اینکه زندگی مسالمت آمیز در شهر مدائن باعث خرسندی مرجعیت دینی اعلی شده، اظهار داشت: زندگی مسالمت آمیز در شهر مدائن پاسخ محکمی به دشمنان اسلام و گروهک تکفیری داعش و پشتیبانان این گروهک است. باید بر حفاظت بر وحدت و زندگی مسالمت آمیز که نعمتی از سوی پروردگار است کوشا باشیم.

تولیت آستان قدس حسینی با بیان اینکه زندگی مسالمت آمیز و محافظت از وحدت وظیفه همگان است از اهالی شهر مدائن خواست ارتباطات بین یکدیگر را با هدف ایجاد محبت و تقویت روابط برادرانه افزایش دهند.

شیخ عبدالمهدی کربلایی افزودند: زندگی مشترک و مسالمت آمیز در این شهر باید به تمامی کشور عراق بویژه شهرها و استانهایی که متشکل از مذاهب مختلف است، انتقال یابد.

هیئت میهمان نیز ضمن دعوت از تولیت و مسئولان آستان قدس حسینی به شهر مدائن و زیارت مزار صحابی بزرگ سلمان فارسی (رحمه الله) اظهار داشت: آگاهی و دانایی اهالی این شهر فرصت را از تکفیری ها گرفته و همگی شهروندان بر رویارویی با فتنه بین مذاهب اسلامی تاکید دارند.

پیوست ها