برافراشته شدن پرچم (لبیک یا حسین) در آسمان بین الحرمین توسط چتربازان، یکی از برنامه های جشنواره ربیع الشهاده

صبح روز یکشنبه سوم خرداد 94، آسمان بین الحرمین شاهد هنرنمایی چتربازانی بود که با در دست داشتن پرچم های لبیک یاحسین، پرچم حضرت عباس (علیه السلام)، پرچم عراق و پرچم شعار جشنواره بهار شهادت، در بین الحرمین فرود آمدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی؛ سید افضل شامی قائم مقام تولیت آستان قدس حسینی در این باره اظهار داشت: این برنامه در حاشیه فعالیتهای یازدهمین جشنواره فرهنگی بهار شهادت طراحی شده بود و چتربازان با هنرنمایی خود، جو شاد و مفرحی را برای زائران حسینی فراهم ساختند.

فاضل حسن کاظم مربی و دبیرکل باشگاههای ورزشی نیز در این باره اظهار داشت: در این ایام مبارک که همگان به مناسبت ولادت انوار محمدی در جشن و سرور به سر می برند، این افتخار نصیب ما شد تا خدمتی اندک به پیشگاه امام حسین (علیه السلام) تقدیم نماییم. ما درضمن این برنامه نمادین و از فراز آسمان کربلا پیام خود را به گروهک تروریستی داعش رسانده و اعلام میداریم: ما آماده ایم ، وبا چترهای خود از آسمان بر سر شما فرود آمده وهرجا باشید در کمین شما خواهیم بود.

شایان ذکر است علیرغم وضعیت بد هوایی و اعلام آن از سوی سازمان هواشناسی، چتربازان عراقی در برافراشتن پرچم (لبیک یا حسین) بر فراز آسمان بین الحرمین اصرار ورزیدند.

پیوست ها