دعوت از رسانه ها و شبکه های تلویزیونی جهت پوشش فعاليتهای یازدهمین جشنواره بین المللی بهار شهادت

هيئت برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی بهار شهادت، از کلیه همکاران بخش رسانه، شبکه های تلویزیونی و ایستگاههای رادیویی جهت شرکت در جشنواره دعوت به عمل آورد. این مراسم عصر روز جمعه ساعت چهار و نیم بعد از ظهر در صحن شریف حسینی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی؛ حیدر السلامی رئیس بخش تبلیغات آستان و عضو کمیته برگزاری جشنواره در این باره اظهار داشت: کلیه تسهیلات و امکانات لازم در راستای انجام فعالیتهای رسانه ای جشنواره مهیا شده است.

وی افزود: بخش تبلیغات آستان قدس حسینی با همکاری شبکه ماهواره ای کربلا پخش مستقیم مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره را از طریق شبکه کربلا و دیگر رسانه های تبلیغاتی آستان بعهده خواهند گرفت.

پیش از این نیز نشستی با حضور مدیران و نمایندگان شبکه های ماهواره ای درخصوص پوشش خبری و رسانه ای فعالیتهای جشنواره برگزار گردید که کلیه حضار درخصوص پخش مستقیم مراسم به نتایج واحدی دست یافتند.

شایان ذکر است که این جشنواره فرهنگی با همکاری دو آستان مقدسه حسینی و عباسی و با حضور شخصیتهای اسلامی و فرهنگی کشورهای مختلف جهان برگزار شده و هر ساله شامل فعالیتهای متنوع فرهنگی می باشد.

پیوست ها