یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا افتتاح شد

یازدهمین نمایشگاه کتاب کربلا با حضور گسترده اقشار مختلف فرهنگی و ادبی توسط سید احمد صافی تولیت آستان مطهر حضرت عباس (علیه السلام) و سید افضل شامی قائممقام تولیت آستان قدس حسینی در صحن حضرت زینب (سلام الله علیها) افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی؛ بیش از 117 ناشر عربی و خارجی تازه های نشر خود را با موضوعیت دینی و فرهنگی در این نمایشگاه بمدت پانزده روز در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهند داد.

سید میسر الحکیم مدیر نمایشگاه کتاب در این باره اظهار داشت: ناشرانی از کشورهای خارجی همچون (ایران، مصر، اردن، لبنان، فلسطین، سوریه، امارات و انگلستان) در این نمایشگاه شرکت کرده اند و این نمایشگاه با مشارکت گسترده مؤسسات تبلیغاتی و شبکه های ماهواره ای همراه می باشد.

وی افزود: محور کتابهای عرضه شده در این نمایشگاه شامل موضوعات ادبی، فرهنگی، دینی، هنر، علمی، پزشکی، تاریخی، سیاسی و دیگر موضوعات متنوع می باشد.

شایان ذکر است نمایشگاه کتاب کربلا در حاشیه فعالیتهای جشنواره بین المللی بهار شهادت برگزار می گردد و این نمایشگاه در سال گذشته شاهد حضور ناشرانی از بیش از 50 کشور عربی و خارجی بود.

پیوست ها