دیدار رئیس پارلمان عراق با تولیت آستان قدس حسینی

حجت الاسلام والمسلمين شیخ عبدالمهدی کربلایی توليت آستان قدس حسینی از سلیم الجبوری رئیس پارلمان عراق و هیئت همراه استقبال و در دفتر خود واقع در صحن مطهر حسینی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی، شیخ عبدالمهدی کربلایی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، تاکید مرجعیت دینی بر عملکرد مسئولین طبق صلاح ملت عراق را خاطر نشان کرد و گفت :

امید است شاهد پیشرفت های روزافزون مجلس درزمینه قانون اساسی و ریشه کن نمودن مشکلات اخیر باشیم.

وی افزود : مجلس باید نقش ویژه ای در برقراری وحدت بین ملت عراق داشته باشد.اینک زمان آن فرا رسیده که از انتقال هرگونه تشنج و بحران از سوی وسایل ارتباط جمعی به ملت خودداری و در رویارویی با تروریسم متحد باشیم و به امید خدا پیروز این میدان خواهیم بود.

وی همچنین افزود : رییس پارلمان باید با تلاشی دوچندان در جهت رفع مشکلات اقشار متضرر جامعه همچون خانواده های شهدا ، قربانیان تروریسم ، ایتام و معلولین اقدام کرده و حامی و پشتیبان ملت عراق باشد.

سلیم الجبوری نیز در این باره اظهار داشت : ما از نقش برجسته مرجعیت دینی در حمایت از ملت عراق قدردانی وبه آن افتخار میکنیم.

وی افزود : توجیهات صادر شده از سوی مرجعیت دینی ، به معنای واقعی وحدت و یکپارچگی بين اطیاف مختلف جامعه را بوجود آورده است.

پیوست ها