دوره آموزش مهارتهای رسانه ای و فنی ویژه زنان

موسسه آموزشهای رسانه ای و فنی امام حسین (علیه السلام) وابسته به بخش تبلیغات آستان قدس حسینی دوره‌ آموزشی پیشرفته‌ ای ویژه مهارت روابط عمومی را با هدف تقویت مهارتهای فردی بانوان فعال در حوزه های مختلف اجتماعی به صورت اختصاصی برای بانوان برگزار کرد.

فیصل غازی السعدی، مدیر این موسسه در گفتگویی با سایت رسمی آستان قدس حسینی اظهار داشت: در این دوره آموزشی مفاهیم مهم و علمی ویژه فن روابط عمومی طبق استانداردهای به روز جهانی آموزش داده شد و در این دوره پانزده خانم از تخصصهای مختلف شغلی شرکت کردند.

السعدی افزود: این دوره آموزشی در مجتمع سید الشهداء (علیه السلام) و در سه روز متوالی و به صورت میانگین روزی سه ساعت برگزار شد.

مدیر موسسه آموزشهای رسانه ای و فنی امام حسین (علیه السلام) در ادامه گفت: علی الشمری، مربی بین المللی تدریس این دوره آموزشی را بر عهده داشت.

الشمری گفت: در این دوره آموزشی مفهوم اصول روابط عمومی و رویکرد های چند رشته‌ ای و نیز روابط عمومی و هدف از آن به عنوان یک مفهوم بررسی شده و مهمترین اهداف آن تبیین شد. همچنین در این دوره به ارتباط میان مقوله روابط عمومی و تبلیغات و تفاوت این دو و نیز نقش مهم روابط عمومی و مدیریت مسایل آن پرداخته شد.

پیوست ها