آغاز احداث پروژه فرودگاه بین المللی کربلاء از اکتبر آتی

شرکت «طیبة کربلاء» مجری طرح فرودگاه بین المللی کربلاء اعلام کرد که عملیات خاک برداری پروژه فرودگاه شامل خاکبرداری، گود برداری و هموار سازی بستر خاکی پروژه، تا پانزدهم اکتبر آتی به پایان خواهد رسید و پس از آن مرحله احداث پروژه آغاز خواهد شد.

مهندس فوزی الشاهر، مدیر مسئول شرکت «طیبة کربلاء» در گفتگو با سایت رسمی آستان قدس حسینی گفت: مناقصه ها بر اساس شرایط پروژه به شرکتهای داخل و خارج عراق داده شد و یازده شرکت نیز طرحهای خود را در دو حوزه هوایی و زمینی ارائه کردند.

الشاهر این سخنان را در جریان بازدید شیخ عبد المهدی کربلائی، متولی شرعی آستان قدس حسینی به همراه سید جعفر موسوی، تولیت حرم امام حسین (علیه السلام) و فاضل عوز، عضو شورای مدیریت آستان قدس حسینی از روند کارهای صورت گرفته در پروژه فرودگاه بیان داشت.

الشاهر در جریان این بازدید افزود: مناقصه ها در تاریخ پانزدهم اکتبر آتی پایان یافته و از پانزدهم نوامبر پروژه برای اجرا به شرکت های توافق شده واگذار خواهد شد.

الشاهر تاکید کرد: طرح احداث فرودگاه بین المللی کربلاء با توجه اینکه در تسهیل امر زیارت زائران عتبات عالیات موثر است، برای مدیریت آستان قدس حسینی در اولویت قرار دارد.

آستان قدس حسینی در تاریخ بیست و سوم ژانویه گذشته با حضور مردم و مسئولان مرحله احداث فرودگاه بین المللی کربلاء را آغاز کرد.

پیوست ها