برگزاری دوره آموزش زبان فارسی ویژه خادمان افتخاری همزمان با اربعین حسینی

واحد آموزش و برنامه ریزی وابسته به بخش توسعه و توانمندسازی اجتماعی جوانان آستان قدس حسینی، دوره آموزشی زبان فارسی ویژه خادمان افتخاری که در ایام اربعین حسینی در زمینه راهنمای زائران فعالیت خواهند داشت، برگزار کرد.

علی زکی التمیمی مسئول بخش توسعه و توانمندسازی اجتماعی جوانان با اعلام این خبر گفت: واحد آموزش و برنامه ریزی وابسته به این بخش با هدف خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی و شناخت نیازهای زائران، دوره آموزشی زبان فارسی را برگزار نموده است.

وی افزود: استاد این دوره یوسف حسون نعمه می‌باشد. آموزشهای زبانی دال بر راهنمای زائران به داوطلبان ارائه می گردد. این دوره به مدت ده روز متوالی در سالن هتل قریشی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از مهمترین مباحث اصلی که در این برنامه گنجانده شده و برای تعامل با زائران ایرانی در زیارتهای میلیونی مورد نیاز است، قواعد زبان فارسی و آشنایی با حروف و نحوه‌ تلفظ و همچنین آموزش و توضیح مکانهای مهم و اصلی مورد نیاز زائر در استان کربلای معلی، به ویژه آستانهای مقدس، مسیرها و راه‌ها، پارکینگها، مراکز بهداشتی و سایر موارد به زبان فارسی است.

لازم به ذکر است که آستان قدس حسینی با نظر به رهنمودهای شیخ عبدالمهدی کربلایی متولی شرعی آستان قدس حسینی، تمامی بخشها و واحدهای خود را جهت ارائه بهترین خدمات به زائران محترم به کار گرفته است.

پیوست ها