شرکت پانزده بخش آستان قدس حسینی در نمایشگاه کتاب در حاشیه فعالیتهای دومین همایش عين الحياة در بغداد

 غرفه فرهنگی آستان قدس حسینی در نمایشگاه بین‌المللی بغداد بیش از چهارصد عنوان کتاب را برای عموم عرضه نمود. این عناوین توسط پانزده بخش حرم مطهر حسینی در دومین همایش عين الحياة که توسط موسسه فرهنگی القبس همزمان با ایام ولادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به معرض نمایش گذاشته شد.

علی مامیثه مسئول شعبه نمایشگاه‌ها در بخش رسانه آستان قدس حسینی در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: آستان قدس حسینی در بسیاری از فعالیتهای همزمان مانند نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا، نمایشگاه بین المللی کتاب عراق و همچنین نمایشگاه بین المللی کتاب مسقط در کشور عمان و هم اکنون در دومین همایش عين الحياة مشارکت فعالی دارد.

وی تصریح کرد: این همایش همزمان با سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) توسط بنیاد فرهنگ و توسعه القبس در نمایشگاه بین‌المللی بغداد برگزار می شود. 

وی ادامه داد: کتابهایی که در غرفه ما به نمایش گذاشته شده است بر اساس بخشنامه‌های صادره از سوی آستان قدس حسینی و برای استفاده بیشتر مردم در این نمایشگاه است و بدین منظور در نمایشگاههای بین المللی با قیمت مناسب به فروش می رسد.

شایان ذکر است همایش عين الحياة با حضور عتبات عالیات و تعدادی از نهادهای فکری و فرهنگی توسط بنیاد فرهنگی القبس در نمایشگاه بین‌المللی بغداد برگزار می شود.

پیوست ها