نصب و تجهیز ایستگاه تصفیه آب در اداره کار و امور اجتماعی استان کربلا توسط آستان قدس حسینی

کادر فنی و مهندسی وابسته به بخش نگهداری آستان قدس حسینی، کار نصب و تجهیز ایستگاه جدید تصفیه آب آشامیدنی (R.O) را در اداره کار و امور اجتماعی استان کربلاء با موفقیت به پایان رسانیدند.

مهندس عبد الحسن محمد رئیس بخش نگهداری آستان قدس حسینی، در گفتگو با رسمی حرم مطهر اظهار داشت: با دستور مستقیم نماینده مرجعیت عالی شیخ عبدالمهدی الکربلایی و تولیت حرم مطهر حاج حسن رشید العبایجی کارکنان این بخش کار نصب و تجهیز سیستم تصفیه آب آشامیدنی، معروف به سیستم (R.O) را با ظرفیت تصفیه دو هزار لیتر در ساعت در اداره کار و امور اجتماعی استان کربلاء با موفقیت به پایان رسانیدند.

وی با بیان اینکه این سیستم برای رفع نیاز شهروندان به آب آشامیدنی در این اداره نصب شده است؛ خاطرنشان کرد: ایستگاه به سیستم کنترل تمام اتوماتیک (PLC) وصل است و این ایستگاه به صورت خودکار عمل می کند و این فناوری پس از موفقیت آمیز بودن در آزمایشهای قبلی برای اولین بار در سیستمهای این بخش استفاده می شود.

شایان ذکر است که آستان قدس حسینی، ایستگاههای آب آشامیدنی (R.O) را در مناطق متعددی نصب و تجهیز نموده است، به گونه ‌ای که اکنون تعداد ایستگاههای تصفیه آب پیشرفته و مدرنی که به شهروندان و زائران کربلای معلّی خدمت رسانی می‌ کند بیش از چهل و هفت ایستگاه است.

پیوست ها