دریافت اعتبارنامه بین المللی کنترل چربی خون از کالج انگلستان توسط کلینیک چربی در بیمارستان وابسته به آستان قدس حسینی

بیمارستان تخصصی حضرت خدیجه کبری (سلام الله علیها) ویژه بانوان وابسته به آستان قدس حسینی از دریافت اعتبارنامه بین المللی توسط کلینیک چربی خون بانوان و نوزادان این بیمارستان از امپریال کالج لندن خبر داد.

دکتر غزوه التمیمی مدیر اداری این بیمارستان در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: پس از افتتاح کلینیک چربی خون در سال گذشته در بیمارستان تخصصی حضرت خدیجه الکبری (سلام الله علیها) ویژه بانوان و راه ‌اندازی طرح تشخیص زودهنگام بیماریهای ژنتیکی چربی خون در نوزادان و پس از تلاش فراوان توسط بخش بهداشت و درمان و آموزش پزشکی آستان قدس حسینی اعتبارنامه بین المللی کنترل کلسترول خون را از دانشکده پزشکی امپریال کالج لندن دریافت نمود.

وی توضیح داد: قرار گرفتن کلینیک در وب سایت کالج نشان دهنده آن است که این کلینیک مطابق با چارچوبهای پروتکل جهانی عمل می کند و بیماران در عراق با همان روندی درمان می شوند که بیماران در موسسات پزشکی بین المللی معالجه می شوند.

وی افزود: کلینیک چربی در بیمارستان حضرت خدیجه الکبری (سلام الله علیها) اولین کلینیک در نوع خود در عراق و منطقه خاورمیانه محسوب می شود، زیرا فقط به بانوان خدمات ارائه می دهد.

شایان ذکر است که آستان قدس حسینی با پیروی از رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی حرم مطهر شیخ عبدالمهدی کربلایی در حال اجرای پروژه های خدمت رسانی بسیاری به ویژه در حوزه بهداشت و درمان جهت ارائه خدمات درمانی به شهروندان در تمامی استانهای کشور می باشد.

پیوست ها