تقدیر رئیس دیوان اوقاف شیعی از سیزده سال تلاش آستان قدس حسینی در رشته های مختلف قرآنی در داخل و خارج از عراق

رئیس دیوان اوقاف شیعی دکتر حیدر حسن الشمری، پروژه‌های قرآنی انجام شده در دارالقرآن کریم آستان قدس حسینی و فعالیتهای فراوان آن در داخل و خارج از عراق را ستود.

تقدیر رئیس دیوان اوقاف شیعی همزمان با بازدید هیأتی از آستان قدس حسینی به سرپرستی شیخ حسن المنصوری، مشاور توليت آستان قدس حسینی و با همراهی مسئول مرکز تبلیغات بین‌المللی قرآن و شماری از کارکنان دارالقرآن الكريم صورت پذیرفت.

هیأت آستان قدس حسینی ضمن ارائه شرح مختصری از برجسته‌ترین پروژه‌های موفقیت‌آمیز قرآنی دارالقرآن کریم در داخل و خارج از عراق، درباره طرحهای آینده این مرکز نیز توضیحاتی ارائه نمود.

این هیأت همچنین آخرین نشریات دارالقرآن با عنوان «پروژه‌های دارالقرآن کریم» را که دربرگیرنده مستندات سیزده سال فعالیت قرآنی این مرکز از زمان تاسیس آن است به رئیس دیوان اوقاف اهدا نمود. علاوه بر آن کتاب «رحلة الآیات» که نسخه رسانه‌ای فعالیتها و برنامه‌های متنوع قرآنی مرکز تبلیغات بین‌المللی قرآن در شماری از کشورهای غرب آسیا و نیز تعدادی از کتابها و نشریات دیگر این مرکز به ریاست دیوان اوقاف اهدا شد.

دکتر الشمري رئيس دیوان اوقاف، ضمن اطلاع از پروژه‌های موفقیت‌آمیز دارالقرآن، دستاوردهای برجسته‌ آستان قدس حسینی در زمینه قرآنی را ستود و تلاش موفقیت‌آمیز این آستان قدس را در گسترش روح فرهنگ قرآنی در داخل عراق و در سطح بین‌المللی ارزشمند خواند.

ایشان به ضرورت ادامه هماهنگی و همکاری مشترک میان آستانهای قدس و بقاع متبرکه به منظور خدمت به رسالت قرآنی و دستیابی بر اهداف مطلوب آن تاکید نمود.

پیوست ها