تمدید مهلت ارسال مقالات به نخستین کنفرانس بین المللی مرکز تراث کربلا

مرکز تراث کربلا وابسته به بخش امور معارف اسلامی و انسانی آستان قدس عباسی به منظور فراهم نمودن فرصت شرکت پژوهشگران و متخصصان علاقه مند در اولین کنفرانس علمی بین المللی «تراثنا هویتنا: میراث ما هویت ماست.» از تمدید مهلت دریافت مقالات برای این کنفرانس خبر داد.

آخرین مهلت تحویل مقالات این کنفرانس که تحت عنوان «التراث الكربلایی و مكانته فی المكتبة الإسلامیة: میراث کربلا و جایگاه آن در کتابخانه اسلامی» برگزار می شود، 7 اوت 2019م اعلام گردیده بود که به مدت یک ماه دیگر تا تاریخ 7 سپتامبر 2019 تمدید شد.

این اقدام به دلیل تمایل مرکز به فراهم نمودن فرصت شرکت تعداد بیشتری از پژوهشگران و محققان علاقه مند در کنفرانس طبق ضوابط و محورهای از پیش اعلام شده صورت گرفته است.

شایان ذکر است، مرکز "تراث کربلا" پیشتر پژوهشگران و محققان را به شرکت در اولین کنفرانس علمی بین المللی طی روزهای 7 – 8 نوامبر 2019مصادف با 10 – 11 ربیع الأوّل 1441 قمری فراخواند و اعلام کرد مقالات باید در چارچوب میراث کربلا باشد.

برای اطلاع از محورها و شرایط شرکت در کنفرانس به آدرسhttps://alkafeel.net/news/index?id=8944 رجوع کنید یا از طریق turath@Alkafeel.net ارتباط برقرار نمایید و یا با شماره 009647729261327 از طریق وایبر، واتساپ یا تلگرام تماس حاصل فرمایید.

پیوست ها